Bli medlem!

Välkommen som medlem i Gripens Ryttarförening!

För att bli medlem fyller du i uppgifterna i formuläret nedan och betalar in medelmsavgiften till GRF:s konto.

Plusgiro: 416938-9. Märk din inbetalning med ditt namn och medlemsavgift 2018

Undrar du något om medlemsskapet kan Du kontakta Carolina Mörk
cThis is a mailto link

Medlemsavgiften för 2020 är följande:

Senior: 300 kronor

Junior: 250 kronor tom 18 år

Familj: 300 kronor för den första medlemmen och därefter 200 kronor per medlem.

Varmt välkommen som medlem i Gripens Ryttarförening!

Välj typ av medlemskap

Välj om du vill ta del av föreningens verksamhet som aktiv utövare eller endast ansöka om medlemskap i föreningen. För att utöva en idrott ska du markera kryssrutan för den idrotten under "Jag vill vara aktiv i följande idrotter". Det är möjligt att vara aktiv inom flera idrotter i föreningen, markera de du önskar vara aktiv inom.

Behandling av personuppgifter

Som medlem i denna förening kommer föreningen att behandla flertalet personuppgifter om dig. Detta för att föreningen ska kunna administrera sin verksamhet. Föreningen har ansvaret för att behandlingen av personuppgifterna är förenligt med gällande lagstiftning samt Idrottens Uppförandekod för behandling av personuppgifter. Ditt personnummer kan komma att samköras mot statens personadressregister (SPAR) för uppdatering av föreningens medlemsregister. Samkörningen genomförs för att fullgöra vår skyldighet att säkerställa att dina personuppgifter är uppdaterade och korrekta.

Om du har skyddade personuppgifter eller av andra särskilda skäl inte har möjlighet att uppge fullständiga personuppgifter, kontakta föreningens administratör för att ansöka om medlemskap.

Ange dina personuppgifter

Du är under 18 år, ange minst en målsman