Pressanvarig för Gripens Ryttarförening är:

Carolina Mörk, 0768-63 63 23

Pressansvarig har ansvar för att information kring GRF:s tävlingar och andra aktiviteter som kan vara av intresse för tidningarna ska skickas till tidningarna enligt följande rutiner:

Tävlingar och aktiviteter arrangerade av GRF:

• Det är pressansvarigs uppgift att hämta in information från TK inför kommande tävlingar och aktiviteter
• Det är TK:s uppgift att rapportera resultat och andra relevanta uppgifter till pressansvarig direkt efter avslutad tävlingsdag. Rapporten ska skickas via e-post till:

This is a mailto link

Deltagande lag GRF:

• Det är varje lagledares uppgift att efter avslutad tävlingsomgång rapportera resultat och andra relevanta uppgifter till pressansvarig direkt efter avslutad tävlingsdag. Rapporten ska skickas via e-post till: This is a mailto link eller på det sätt som pressansvarig och lagledare kommit överens om

Övriga individuella resultat:

• Det är varje enskild ryttares ansvar att själv rapportera resultat och andra relevanta uppgifter till pressansvarig för vidarebefordran till tidningarna, om så önskas. Rapporten ska skickas via e-post till: This is a mailto link

Uppdaterad: 03 MAR 2018 18:57 Skribent: Ann Mörk

Banner 5x7cm