Gripens Ryttarförening

Vägbeskrivning

Från Södertälje:
Åk E20 förbi Strängnäs mot Eskilstuna, tag avfart Härad/Prostökna, sväng höger och åk ca 400 m och sväng höger igen. Åk 1,4 km och ridhuset syns på vä sida.

Från Norrköping:
Väg 55 mot Strängnäs. Du kommer till en rondell (och har en stor Statoilmack till hö om dig), åk rakt igenom rondellen och i nästa rondell ta höger och sväng upp på E20 mot Göteborg därefter som ovan.

Från Eskilstuna:
Åk E20 mot Strängnäs, sväng av innan Strängnäs vid Härad/Prostökna och sväng vä, sedan hö efter ca 500 m, därefter 1,4 km och ridhuset syns på vä sida.

Från Enköping:
Åk mot Strängnäs väg 55. När du kört över stora bron i Strängnäs, sväng av mot Eskilstuna (E20) och åk ca 500 m, därefter sväng höger ner på gamla E-20 mot Eskilstuna (blå skylt). Efter ca 2,6 km är du framme vid ridhuset på hö sida.

Karta: Sök på Näsbyholms Säteri, Härad eller Näsbyholms Ridhus, Härad

Anläggningsskisser:

Anläggningskiss Näsbyholm vid vår- och hösttävlingar Pdf, 144.3 kB, öppnas i nytt fönster.

Anläggningskiss Näsbyholm vid meeting Pdf, 150.1 kB, öppnas i nytt fönster.

Vår&höst

Anläggningsskiss Näsbyholm vid vår och höst tävlingar

Meeting

Anläggningsskiss Näsbyholm vid meetings